Pancake

Sovrum

Publicerad 2009-07-24 22:28:00 i Allmänt

Några favoritdetaljer i vårt sovrum:



En mask jag köpte i Venedig. Jag älskar den, jag sprang runt hela Venedig för att hitta den perfekta masken, och till slut så hittade jag en liten undangömd butik som var fylld med handgjorda masker. Minns oxå att hon som jobbade där va jättetrevlig. Fatet har jag ärvt från min morfar. Det är ett fat jag älskat sen jag va liten.


Den här underbara grodan har jag fått av en nära och kär vän i födelsedagspresent. Den är en av mina favvon, den är fantastisk fin tycker jag.


När jag och Darling träffades så sov han väldigt dåligt, han vaknade offta på nätterna och hade mycket mardrömmar. Så jag gav han en drömfångare i present vid nät tillfälle. Den har nog hjälpt, för han drömmer inte lika många mardrömmar och han sover mycket bättre nu :-)


Älskar våran härliga säng! Den är sååå skön!


På min byrå så har jag en ljusstake jag fick av min mamma och morfar i studentpresent. En bricka jag ärvt från min mamma där jag har mina parfymer, och så har jag ett litet skrin i trä som jag ärvt av min farfar, och i den har jag lite smått och gott, bla lite saker jag ärvt av min pappa.  Så har jag en 5 kronors ljushållare från IKEA.

Darlings byrå ser ut såhär:


Han har bla ett inramat foto på Oss :-)

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2009-07-24 23:20:12

hahah jag ba. va fan e det på bilden i ramen. men sen kopplade jag o det plingade.

va fint det blev med sängen.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela