Pancake

Phu, mycket som händer

Publicerad 2009-01-01 23:10:24 i Allmänt

Oj oj vad jag e dålig på att blogga!
Det har varit fullt ös i mitt liv, har lixom inte haft tid och lust över till att blogga... Jag har jobbat antingen med Naglar, med Lägenheten eller på Bingon. det har varit julrusch på jobbet, jul har firats, och jag har dessutom varit sjuk. Så jag har tagit lite bloggpaus och den kommer väl att vara ett tag till nu känns det som.
Men puss på Er sålänge :-)


Kolla villken söt! Jag fick fira jul med en 1 dag gammal bebistjej :-)

Kommentarer

Postat av: LaLuna

Publicerad 2009-01-02 05:05:05

Tråkigt att du tar en bloggpaus. Hoppas du snart är tillbaka. Åh vilken söt liten tjej.

KRAM

Postat av: LaLuna

Publicerad 2009-01-02 05:05:57

Föresten..jag länkar till din blogg från mig omdet är ok. Om du inte vill tar jag bort länken.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela