Pancake

på G

Publicerad 2009-02-22 09:44:51 i Allmänt

Ääääääntligen har jag Internet hemma :-) Nu blir det blogga av!

Annars leker livet och jag stormtrivs i Akalla! Det är verkligen så himla trevligt att bo här, jag älskar lägenheten, och jag älskar att det är så lugnt och skönt här, och jag älskar att bo så nära min söta gudson och hans familj!

Har en ledig dag idag och är helt nöjd med livet, vakna av mig själv, gick upp och nu ligger jag i vår stora sköna fluffiga soffa och kollar på Animal Planet. Har fixat massa nya kanaler på TV´n så nu har vi en miljon kanaler att välja mellan känns det som :-) Snart ska jag sätta på Kaffe och väcka Darling, för vi ska ge oss ut och kika på ny spis idag.

Saker jag ser fram emot just nu:
Nästa söndag ska jag och Leopardia se CJ Vallgren på södra Teatern- lika kul att leka med Loppan som att se CJ.
I sommar drar jag och min kompis A ner till Göteborg och ska ha kul och se Madonna :-) Kul kul kul.

Det va allt jag orkade Blogga om just nu, måste bädda ner mig i soffan å mysa.

Kommentarer

Postat av: Golftjejen

Publicerad 2009-02-22 10:47:56

Jag håller med dig! Dom var grymma :-) Helt klart bäst! Har du sett vad jag länkade på helgon till dig? ;)

Postat av: Tess

Publicerad 2009-02-22 20:23:31

Hallå... vad bra att ni har internet! :)

Då blir det liiite lättare att hålla kontakten! :)

Kommer sakna er! Glöm inte att lägga upp bilder från lyan! Kraft och kärlek!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela