Pancake

Tråderi

Publicerad 2009-04-13 17:55:44 i Allmänt

Känner mig rätt så nöjd med gårdagens ToDoList, jag va mutcho effektiv igår och betade av varenda punkt. Det är ju det som e tricket när man ska få nåt gjort, att skriva lista.
Planen va ju igår att gå till Kista för att jag skulle tjäna 70:- på att byta USBkillen, men den va slutsåld, så det slutade med att jag backa en röding och kom hem med två par skor :-) Så det kan gå...

Jag som i vanliga fall är beroende av Pincett, har faktiskt varit duktig och låtit bli den nu i säkert en vecka, bara för att jag e så nyfiken på hur det är att "tråda" bort hår. Så nu ska jag bege mig till förorten på andra sidan stan ikväll och få mina ögonbryn trådade. Ska bli spännande. Ska även köra en vaxning.
Men det har inte varit lätt att låta bli pincetten kan jag säga, jag har verkligen fått stålsätta mig. Jag älskar att ta bort hår.

Kommentarer

Postat av: Golftjejen

Publicerad 2009-04-13 19:28:57

Vad söt du är...du får komma och noppa mina är du gullig! ;)

Hihi vem vet om jag flyttar...men snart blir det absolut inte isf...vill att det verkligen ska vara rätt för att jag ska ge upp mitt liv....eh..jobb här ;)

Postat av: leopardia

Publicerad 2009-04-13 20:21:16

förorten andra sidan stan? leka?

Postat av: Leia

Publicerad 2009-04-19 21:08:51

GRATTIS pa fodelsedagen!



KRAM! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela