Pancake

SalongsFix

Publicerad 2008-10-11 21:02:04 i Naglar

Känner mig himla nöjd med dagen.
Fixade massa på Le Salong. Blev nöjd med dagens fixande, R hjälpte mig montera ihop hyllorna och jag gjorde höstfint i skylten.
Trist att jag inte har några förebilder, men här är bilder från idag iaf:

R bygger hyllor


Skylt till fönstret.
Här ser ni min nya bästa kompis- Skärkillen! Jag har verkligen alltid velat ha en skärmaskin, jag verkligen äääälskade skärmaskinen på mitt förra jobb!  Nu har jag äntligen köpt en egen!
(sån e jag, jag blir lyckig över det lilla)


Det gick inte att fota skyltfönstret riktigt, men det är HöstTema iaf



Äntligen hyllor!


Ordning och reda- Me like.


Diplomen ska upp, sen e det typ klart för den här gången!

Kommentarer

Postat av: Buggis

Publicerad 2008-10-11 23:19:44

Satan va fint det blev Panki.

Du är så duktig :)

Postat av: louise

Publicerad 2008-10-12 13:20:37

härligt med ordning o reda. ser mycket proffsigt ut:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela