Pancake

Sån e jag

Publicerad 2008-05-19 23:25:43 i Allmänt

Jag önskar att jag va såndär som blev kreativ och spenderade deppiga dagar med att va ute och jogga och göra av med negativ energi och träffa vänner och älta i ens problem över ett glas vin. Men nej då, inte jag. Jag kör mer tricket att jag sover. Jag lägger ner allt och bara sover. Sån e jag. Så min lediga helg nu som jag sett fram mot kan man säga att jag sov mig igenom. Så får man ångest över att man sover bort sin lediga tid och så blir det bara värre. Gissa hur man mår när man sovit bort två dygn och inte ens duschat, man mår inte bra, man får huvudvärk och ont i hela kroppen, och ångest för att man e så jävla slö.
Men what to do lixom.
Men idag har jag ryckt upp mig och spenderat förvisso hela dagen i soffan, men jag har ändå varit lite aktiv och duschat, damsugit, bäddat sängen och lackat tånaglarna så att dom matchar händerna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela