Pancake

Ja men god morgon då

Publicerad 2008-05-23 06:42:22 i Semester

Igår på Extrajobbet så höll jag på att somna ståendes, jag var sååå trött! Hela dagen hade jag varit trött, när jag gjorde Manikyr på H så var det tur att hon valde ett lätt skimmrande lack och inget mörkrött, för jag va helt skakis, hela kroppen va bara trött och skakis lixom. Sen efter det gick jag till Kurten och åt, där lyckades jag välta ut min Cola över hela golvet för att jag va så skakig. Grattis lixom.
Men visst, jag kan väl vakna kl 05.15 i dag då av en helt crazy mardröm och inte somna om...
Vem e ens intresserad av att sova bort livet... Eh, doh....

Det här låg på personalbordet i går på Extrajobbet:

Dom här härliga Cookisarna brukar jag gå och suktas av när jag jobbar, jag kan nästan börja dräggla, för dom verkar sååå goda! Men jag har hitills hållt mig, och det gjorde jag även igår, fast dom låg där och bara längtade efter att bli uppätna :-)

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2008-05-23 10:23:12

mmmm....jag knipsade av en bit på en av kakorna och åt...en tugga är ju ok!

Postat av: anna

Publicerad 2008-05-23 10:37:30

mmm muffins..mmm!



ja det ska bli skönt att veta att man har lite inkomamnde säkra pengar under sommaren..för det är ju det värsta som egnföretagare - pengagrubblet..det städniga pengagrubblet.



några roliga helgplaner för panki?

kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela