Pancake

Aktiv innan jobbet

Publicerad 2008-03-24 15:27:02 i Allmänt

Va skönt det är att börja jobba kl 17! Man hinner ju med massa grejer innan jobbet!

Min dag har sett ut såhär:
Vanknade kl 07.30 (såklart) i soffan. Låg å kolla på ratatouille i natt och somna i soffan innan filmen va slut.  Gick tillslut upp vid halv tio.
Tog ett långt och skönt bad med massa badolja.
Kärleksfrukost med Darling.
Vek en massa tvätt.
Tvättade arbetskläder.
Diskat upp diskhögen.
Lagat middag för att ta med till jobbet.
Vattnat blommor och fixat lite.


Allt det här har jag gjort innan jobbet. Jobba kväll äger ju :-)
Så har jag hunnit sitta framför datorn och slösurfa och blogga massa. Me like.

En annan grej jag hunnit med idag oxå är att shopp lite nya träningskläder. Jag e sådär att jag tror att jag kommer komma igång med träningen om jag har nya och snygga kläder att träna i. Vem ens vill gå till gymmet i gamla uttvättade brallor och sunkig tröja?! Inte jag iaf! Nä nu ska jag se om tricket nya kläder får fart på mig. Vi får väl se hur det går helt enkelt.

Nu dricker jag en kopp kaffe och ska snart röra mig till jobbet och äta middag med Darling innan mitt pass börjar.

Att vika tvätt e ju inte så kul, men om man kollar på Glamour samtidigt så e det ju no problemas

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela