Pancake

Trevlig helg på Er

Publicerad 2008-01-05 22:03:15 i Naglar

Jaha då var det lördagskväll då.
Känner mig riktigt tråkig!
Här sitter jag och gör ingenting lixom. Det är som att jag glömt bort att man ska roa sig när det e helg. Mina kunder fråga idag vad jag skulle hitta på ikväll, å jag ba; eh, nä ingenting? Som att jag blev förvånad lixom. Stanna tom kvar en timme på jobbet och fixa lite, hade ju inte direkt bråttom hem... Herre gud. Ska iofs jobba i morgonbitti, skyller på det dårå :-)

Eftersom att jag ska va ekonomisk den här månaden och inte göra av med en enda krona så va jag ju tvungen att fixa mina naglar själv ist för att gå till C och fixa dom. Visst, jag kan väl göra dom själv, men jag gillar det här med att gå å fixa dom, det är trevligt och det känns lite lyxigt att unna sig själv.
Men men, spara pengar e kul det oxå :-)

image192

Lite vinterinspirerande naglar med ljusblåturosglittriga tippar och ljust hologramglitter på hela.


För övrigt så e jag så himla glad för att Lilla A fick en liten pojke igår! Blir verkligen glad i hjärtat. Hon e en söt liten tjej som va rätt så trasig förut, och som nu har ett stabilt liv och just har blivit mamma. Så himla kul.

Nu har darling kommit hem med film och godis. Ska se filmen men hoppa godiset.

Puss på er!


Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2008-01-06 15:18:51

Fiiina naglar:) du e duktig på o spara pengar:)

Postat av: anna

Publicerad 2008-01-06 18:13:53

blev ju jättefint och gnistrande gumman! kramar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela