Pancake

Jag är en Gerbera

Publicerad 2008-01-10 23:16:21 i Lista

Har inget vettigt att skriva så här kommer en lista jag snott från Lovisa

Senaste impulsköp:
 Hm... minns inte, har ju haft köpförbud nu i 100 år.... :-(

Bästa fikat: Fotöljen på Hornsgatan med trevligt sällskap
 
Färg du hatar:  Har alltid varit Brunt, men nu vet jag inte, har brun plånbok och brun väska helt plötsligt? Har nog ingen Hatfärg. Marinblå e väl iofs inte så snyggt?

Nån som gör dej förbannad: Den som bestämmer över personalen på Darlings jobb och bara skiter i personalen, det gör mig så jävla förbannad.

Så får du motion: Är inne i nåt träningsstimm nu, ska gympa i morgon igen :-)

Om du var en blomma: En chockrosa Gerbera

Det dyraste du äger: Pratar vi pengar så är det väl min dator. Eller nä vänta, jag äger ju en del av ett hus oxå kom jag på...

Tidigaste barndomsminnet: det är nog när jag bode med mamma och morfar och han alltid lästa sagor för mig när jag skulle sova. Då va jag inte så gammal

Första frågan du ställer till ny bekantskap: Jaha och vad sysslar du med då? Typ

Samlar på: Inget särskilt, men jag gillar grodor. Men bara fina grodor :-)
 
Underskattad grönsak:  Groddar

En bil är: Jäkligt bra om man behöver den. Och jäkligt dyrt

 Pryl du inte kan vara utan: Min dator

Ditt livs aha-upplevelse: Hm... vet inte...

Lyx är: att gå på härliga behandlingar, massage, ansiktsbehandlingar, fixa naglarna.... Och så är det lyx att ligga i badet och läsa tidningar

Tidningar du prenumererar på: Amelia och Damernas värld e väl tidningarna jag alltid får hem sen ibland får jag för mig att prenumerera på Cosmopolian och Elle oxå. Men det blir bara tillfälligt för sen tröttnar jag på dom.

Du gör med 100 upphittade kronor: Stoppar dom i plånboken :-)

Någon du saknar: Mamma

När grät du senast: I förrgår

När är du gammal: När jag e 100

image198

Kommentarer

Postat av: Buggis

Publicerad 2008-01-11 00:15:57

Pancake, jag har haft en dålig dag *kräk*!
Jag blir glad av din blogg även om den är deppig ibland (livet är ju så), men den är så jävla rätt.
Krama darling från Bug och läs min spya.

Postat av: louise

Publicerad 2008-01-11 11:13:46

jo alla serier är bra:) nästan iaf. men det är så många hur ska det gå när jag börjar jobba???? kommer missa allt hahahah

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela