Pancake

Helgens karameller

Publicerad 2008-01-28 11:11:18 i Naglar


Här e lite vad jag sysslat med i helgen:


Jobbat och gjort massa Naglar:

Varit på middag hos Id där det bjöds på Semlor till efterrätt :-) Hon äger verkligen på att göra Semlor! Jag e inte överdrivivet förtjust i Semlor annars, men hennes är verkligen asgoda!
image221


 Kollat på Film har jag oxå gjort. Jag Darling och Id kollade I´m a ledgend. Den va helt ok. Jävligt spännande, jag satt och va spänd hela filmen för att den va så läskig. Men den va samtidigt lite seg sådär... Men som sagt, helt ok!
image222

Kommentarer

Postat av: S A R A

Publicerad 2008-01-28 15:26:38

åh kul me naglar gott me semlor, vill se den filmen =)

Postat av: anna

Publicerad 2008-01-30 01:54:04

åh semlorna såg maffiga ut och naglarna var ju helt vackra...åh vill så gärna ha pankiverk på fingrarna en dag =)
kram

Postat av: anna

Publicerad 2008-01-30 20:22:13

har hon en bra onsdag?
kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela