Pancake

Gäsp...

Publicerad 2008-01-20 22:34:35 i Allmänt

Berättade för Darling om min Dannydröm. Då sa han:
-Jag hade oxå en obehaglig dröm häromnatten, bla bla bla....
Eh... obehaglig? Ehm, ja vi kan väl säga så då, hahaha.

Shit va trött jag har varit den här helgen! Har däckat i soffan efter jobbet både i går och idag.
Som en klubbad säl.

Jag har tydligen blivit den där tråkiga personen som man "glömmer" att höra av sig till när det e party på g. Fick frågan igår: E du inte ute och dricker öl med alla andra?
Nej, jag e inte synsk och kan gissa när folk går ut.
Visst, jag kan erkänna att jag e halvtråkig och inte hänger på ut vidare ofta. Så jag får väl hacka i mig att inte blir tillfrågad när alla utom jag går ut. Men trist ändå, det hade varit kul att träffat lite folk och nostalgiölat lite i sumpan.
Men eftersom att jag vägrar vara den där gnälliga patetiska offerloosern som sitter hemma och deppar över att ingen hör av sig så skiter jag i det helt enkelt. Klart.

Banteriet går bra, bara det att jag tydligen unnar mig för att det är helg, fine, det kan man ju göra, men det e bara det att helgen blir lixom fredag lördag och söndag! Inte så bra dårå. Så från å med nu blir det bara att unna sig en dag i veckan. Klart!

Den här veckan som kommer jobbar Darling kväll, villket innebär att jag får äta middag själv, blä. Jag gillar det här med att äta middag tillsammans, det blir så mycket trevligare då. Man lagar maten tillsammans och dukar trevligt i köket. Äter man själv slänger man ihop nåt snabbt och äter framför tv´n.

Planen för veckan är:
Badminton
Bio
Färga håret




Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2008-01-21 00:31:11

men jag var inte heller med i rumpan och nostalgiölade, dock tog jag förgivet att du bara bangade, inte att du inte visste... men äh, de hade säkert skittråkigt ändå så...

Postat av: Fido

Publicerad 2008-01-21 08:47:31

Nä, det var faktiskt riktigt trevligt!
Men ärligt så tänkte jag faktiskt nåt i stil med "ingen idé att fråga, hon följer ändå inte med...". Och så tar man ju för givet att du vet eftersom alla andra på Svenska Munnen brukar veta när det vankas ölafton :)
(nostalgiöla var det ju inte heller, utan bara en vanlig kväll på Greens...)

Postat av: Fido

Publicerad 2008-01-21 08:48:01

Nä, det var faktiskt riktigt trevligt!
Men ärligt så tänkte jag faktiskt nåt i stil med "ingen idé att fråga, hon följer ändå inte med...". Och så tar man ju för givet att du vet eftersom alla andra på Svenska Munnen brukar veta när det vankas ölafton :)
(nostalgiöla var det ju inte heller, utan bara en vanlig kväll på Greens...)

Postat av: Fido

Publicerad 2008-01-21 08:48:36

Nä, det var faktiskt riktigt trevligt!
Men ärligt så tänkte jag faktiskt nåt i stil med "ingen idé att fråga, hon följer ändå inte med...". Och så tar man ju för givet att du vet eftersom alla andra på Svenska Munnen brukar veta när det vankas ölafton :)
(nostalgiöla var det ju inte heller, utan bara en vanlig kväll på Greens...)

Postat av: Trollet

Publicerad 2008-01-21 08:49:20

Nä, det var faktiskt riktigt trevligt!
Men ärligt så tänkte jag faktiskt nåt i stil med "ingen idé att fråga, hon följer ändå inte med...". Och så tar man ju för givet att du vet eftersom alla andra på Svenska Munnen brukar veta när det vankas ölafton :)
(nostalgiöla var det ju inte heller, utan bara en vanlig kväll på Greens...)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela