Pancake

Fredags häng

Publicerad 2008-01-11 21:57:54 i Allmänt

Man trodde det skulle bli en lugn dag på jobbet, men icke. Massa bokningsstrul, suck. Jag e så grymr trött på att jobba med inkompetenta chefer. Men men, jag e ju inte den som vill gå å gnälla och va bitter, så jag ser ist fram mot nya utmaningar. Återkommer med det.
Det va iaf kul att göra min svärmor fin inför hennes semesterresa. Blev en nagelförstärkning och vaxning.

Lets Dance
Va hon en här programledaren va hon nu heter känns jobbig.
Danny va bra :-)
MatTina, va jobbig hon e. Pratar såååå jobbigt.
Dilba har jag lite svårt för... Men hon va fin
Den här BondeKillen e lite söt, men jag fixar inte riktigt det här med värmlänska. Låter så illa. Riktigt Töntigt. Jag blir helt provocerad av värmlänska (sorry alla ni som bor där)
GympingSusanne, hennes danspartner e iaf helt klart LordLeif
Hahaha Uffe Larson. Ja herre gud. Hej jag e flintis med har ändå nån form av Hockeyfrilla. Hahaha att han bara orkar...Men gud.. Han ser verkligen galen ut. Jag blir rädd för han.

Så jäkla trött och hungrig när jag kom hem (eftersom att jag blev sen pg av bokningsstrul :-() Slängde snabbt ihop en Kalkon/fetaost sallad med bulgur. Det e min nya favvo. Blir en matlåda tills i morgon oxå. Ifall nån undrar ;-)
image199


Har inte ätit godis på hur länge som helst, inte ens vart sugen. Men idag när jag kom till jobbet så gjorde R en chokladinpackning på en kund och det luktade choklad överallt, mmmmm då blev jag riktigt sugen! Hm, undra om vi har nån choklad hemma? Det är ju faktiskt helg, så man kan ju unna sig. Kanske ska prova min julklapp, Los Popcornmaskinos? Kvällen e ung, vi får väl se hur det blir helt enkelt.

I morgon kommer Buggis å hans G hit å leker, ska bli trevligt.

Kommentarer

Postat av: Buggis

Publicerad 2008-01-11 22:33:53

hahaha LordLeif :)
Och Uffe, snälla man, att han inte klipper sig.
Han ser ju bara gammal ut med det där han har i nacken (liknar ju min gamla frippa fast utan hår på toppen).
Jag bar R att skicka ett sms, har han glömt oss?
Vi ses imorgon :)

Kram
B & G

Postat av: Fredde

Publicerad 2008-01-11 22:50:29

svar: jo det kan ju vara snyggt med något som bryter.. mot det vita!

Postat av: anna

Publicerad 2008-01-13 00:39:36

mmmd et där såg inte dumt ut alls my dear! puss!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela