Pancake

Knark e bajs

Publicerad 2008-02-14 12:14:13 i Allmänt

Skönt att man vaknnade med halsont då. ok huvudvärk, men den e lite självförvållad efter jobbmöte med vin och öl igår.
 Varför har vi ingen treo hemma undrar jag? Sånt ska man ju alltid ha. Det har funnits perioder i mitt liv då jag kanske överbrukat treo litegran. Men det e ju så himla bra, det är helt klart det bästa mot typ allt.
Alkoholist skulle jag aldrig kunna bli, jag har aldeles för stor respekt för alkohol, och skulle nog lägga ner innan det gått över gränsen känns det som. Jag e rädd för att bli alko lixom. Där har jag lite koll.
Drogmissbrukare skulle jag aldrig bli. Jag hatar droger och har aldrig eller skulle aldrig ta nåt. Inte frivilligt iaf. Knark e så jäkla sunkigt och oglamouröst. Vill inte ha det i mitt liv, tack men nej tack.
Piller skulle nog va mer min grej att åka dit på. Piller är lömska och roliga. Hahaha, ja alltså om man nu skulle ransaka sig själv och säga villket missbruk som skulle kunna va sin grej.
Ja nä jag vet inte varför jag sitter här och svammlar om det nu.

Nu ska jag åka och göra lite fina naglar, sen ska jag hem och städa och fixa ihop en romantisk kärleksmiddag för min härliga kille ikväll.

Puss å hej

Kommentarer

Postat av: Barbamorsan

Publicerad 2008-02-14 20:47:30

Hoppas att kvällen blir/är bra! Ja damma av "räknaren" det är riktigt kul, nu i alla fall =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela