Pancake

Tantvarning

Publicerad 2008-08-12 09:53:21 i Allmänt

Igår när jag kom hem så låg den här innanför dörren
Hej och tack för att du valt att prenemurera på ÅRET RUNT.
VA??? Varför i hela världen skulle jag villja läsa en tanttidning??
Jag ringde dom nu på morgonen och dom sa att dom fått in en kupong i mitt namn. Jag förklarade att jag inte skickat in nån så dom avbokade och bjöd på tidningen jag fått. 
Men vem har skickat in den lixom? Oförskämt.


To do denna vecka:

Fixa håret- klippning och inpackning
Vaxa- både det ena och andra
Pedikyr
Göra ny prislista till jobbet
Städa och fixa hemma
Ringa tandläkaren
Ringa Yogatjossan
Städa hos Fiskarna

Kommentarer

Postat av: Buggis

Publicerad 2008-08-12 12:48:28

HEHE!

Om det inte var en betald prenumeration så är det märkligt.

Fina bilder på mat och korsord annars ;)

Kram!

Postat av: panki

Publicerad 2008-08-12 22:40:59

Buggis:nix pix, den va inte betald :-(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela