Pancake

Mitt liv= Kaffe + Naglar

Publicerad 2008-04-10 10:42:39 i Naglar

Jobb jobb jobb, Phu. Jobba 9-22 igår, och TUR att man har så härliga vänner! Frollen bjöd på eftermiddagskaffe to go och på kvällskvisten när jag satt trött och hungrig å filade för fullt, ja då kom Buggis förbi med en kopp kaffe! Snacka om att man blir glad! Tack!
image316

Idag e jag ledig, men slöa hiner man visst inte göra, har massa grejer att stå i! Tur att man har en bra och snygg sambo som tvättar och diskar när han e ledig, för jag hinner ju tydligen inte göra sånt.

Nu ska jag dricka kaffe och sen bege mig ut på stan! Herrå!

Bjuder på en naglebild från igår:
image318

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2008-04-10 12:03:30

är så roligt med naglar. vilket märke på nagellacket använder du??

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela