Pancake

Jag + ZonKillen= :-)

Publicerad 2008-04-23 23:37:26 i Allmänt

Eftersom att min arm fortfarande gör ont e ZonKillen min bästa kompis. På Apoteket idag såg jag att det stod nån notis om att har du ont i armen/handleden i mer än 3 dagar så ska du kolla upp det hos los Doktors. Jag har haft ont i 8 dagar nu, kanske borde styra upp...? Alltså hade inte jag haft semester förra veckan hade jag varit tvungen att avboka mina kunder, hade så himla ont så jag hade omöjligt kunnat använda armen.
Men nu har jag iaf bokat in mig på en Elfilskurs, så snart slipper jag sitta och fila ihjäl mig. Mycket bra, å mycket dyrt. Tur att man har Sockerpappan :-)

Alltså hörrni, villken härligt väder det har varit idag! Å man blir så glad av alla härliga och somriga bilder man ser lite överallt i bloggvärlden! Kolla in Leopardias och Pixlers. Man blir glad.
Å när jag ändå e på gång så vill jag rekomendera Buggis härliga middagsbilder! Snacka om gourmetmannen.

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2008-04-24 10:39:38

Bra att du skall börja använda elfil! Vore jäkligt trist annars. PUSS

Postat av: louise

Publicerad 2008-04-25 07:56:29

det privata - junibacken.

Postat av: Trollet

Publicerad 2008-04-25 10:35:31

Tror du det där gäller axeln också? Har haft ont i ett par månader nu... Ska nog boka in en tid hos företagshälsovården.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela