Pancake

Ordning och reda!

Publicerad 2007-09-25 23:45:35 i Allmänt

Den här dagen har varit givande! Började med ett viktigt möte, det va mycker bra och extremt dyrt, men men. Sen shoppa jag loss lite på stan, bla en present till Darling. Det va väldigt givande för jag fick massa rabatt! Sen gjorde jag naglar på Fia, det va ju hur trevligt som helst som vanligt :-) Sen gjorde jag ett nytt set naglar på  en nygammal kund, det är alltid kul när dom kommer tillbaka och är nöjda!
När jag kom hem sen så höll Darling på att montera möbler han vart å köpt på IKEA :-) TVbyrå och soffbord. Kommer bli skitfint när det blir klart!
Betala räkningar har jag oxå gjort. Alltså det är ju trist att man blir av med massa pengar, men jag tycker att det är så tillfredställande att betala räkningar! Jag tycker det känns så bra!! Och så har jag fixat företagsgrejerna så jag kan ge dom till revisorn i morgon. Ordning och reda med andra ord! :-) Me like.


Här kommer ett litet middagstips:

Färsk pasta med Fyra peppar & vitlök

1 lök
1 burk Lätt Crème fraiche  Fyra peppar & vitlök
5 st champingoner
1 paket färskpasta med fyllning

Bryn lök och sen champisarna, häll i dom i en kastrull med Créme fraichen koka upp pasta vatten, i med pastan och låt koka 3 minuter, sen ner i röran - klart!
Plättlätt!
Serveras med massa grönsaker

image78

Det blir alltid lite godare om man dukar trevligt och tänder ljus :-)
image80

Kommentarer

Postat av: Trollet

Publicerad 2007-09-25 23:55:49

Ett till middagstips! :D Tack!
Gjorde förresten den där tonfiskgrejen du tipsade om. Eller iaf nån variant av det. Blev mkt gott! :)
Tack för fina naglar och en trevlig stund på salongen idag!
Puss

Postat av: anna

Publicerad 2007-09-25 23:56:45

oj vilken miniportion...äter nog minst det dubbla...
men mums såg det ut =)
märket på scruben heter enliven och den köpte jag typ på Rusta....but i love it!

Postat av: loppan

Publicerad 2007-09-26 23:59:03

efter att ha ätit mammas lammstek har jag börjat gilla vitlök. åt tom klyftor rakt av :)

Postat av: anna

Publicerad 2007-09-27 16:45:05

hmmm nu har denna matbild frestat mig massa ggr...får nog banne mig bli nåt liknande i matväg idag.
puss!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela