Pancake

Fredags mys på G

Publicerad 2007-09-28 20:19:49 i Allmänt


Fredagskväll och jag är ledig och hemma själv :-) Tänkte fixa lite här hemma. Ser riktigt rörigt ut med böcker och blommor överallt! Har ju shoppat massa nytt i veckan, möblerat om och fixat. Kul att flytta bokhyllor med en miljon böcker, eh not. Så ska man försöka ställa tillbaks böckerna i den ordning man hadde... Och hur ska man möblera med alla blommor lixom, nu när det inte finns någon ledig hörna? Suck.. Va jobbigt det blev...
 
Innan jag sätter igång och rensar å har mig bland allt så ska jag ta ett varmt bad, lägga en ansiktsmask, dricka en kopp kaffe och läsa massa nya tidningar
image83

Efter det ska jag färga håret och göra en skön och lyxig pedikyr.

SEN ska jag städa och ställa tillbaks böckerna!



Det blev ett skönt bad med skum och Amelia. Är len som en babystjärt nu efter att ha skrubbat mig med Dermanords härliga Bodu Scrub och sen smörjt in mig med Dermanords Body lotion Beautiful. Älskar deras hudvårdsprodukter! 
Och nu har jag fina fötter med ett höstigt lack:
image84

Som det kanske syns på bilden så har jag inte satt in böckerna i bokhyllan, men jag tömt en byrå, renasat och slängt massa skräp, och styrt upp med blommorna.

Nu får det räcka med allt slit, nu ska jag ligga i soffan och kolla på TV och pussa på Darling som e påväg hem.




Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2007-09-28 22:36:37

Låter härligt emd mysfredag :)

Postat av: anna

Publicerad 2007-09-28 23:06:20

åh låter ju som en perfekt dag, helt underbart!!
massa kram!

Postat av: Linn

Publicerad 2007-09-29 13:47:38

härligt :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela