Pancake

Frustrerad

Publicerad 2007-10-17 23:02:16 i Allmänt

Är inne i en period då jag är himla trött på mitt jobb. Inte på jobbet i sig, men allt runt omkring. Ge mig en egen salong typ! Jag e ju såhär otålig oxå, jag vill öppna eget NU helst. Men man ska ju inte ha för bråttom...
Suck.. Är frustrerad!
Men visst, ska väl inte gnälla allt för mycket, i morgon ska jag vaxa mig och få en ansiktsbehandling. For free och på arbetstid. Det är inte så tråkigt! 
Men jag ska iaf sätta mig ner nån dag och skriva ner nån sorts plan för livet. Jobb och annat. 
År 2008 ska bli mitt nya strukturerade liv :-) Klart.

Den här snodde jag från Pixler :

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mig?
5. Skulle du kunna pussa mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de!
7. Beskriv mig med ett ord.
8. Vad var ditt första intyck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10.Va påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. Tänker du sätta in den här i din blogg så du kan se vad jag tycker om dig?

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2007-10-17 23:42:57

jag ska oxå skärpa mig till år 2008 på vissa punkter:)

Postat av: loppan

Publicerad 2007-10-18 09:55:32

1. Vem är du? loppan
2. Är vi kompisar? jajamen
3. Hur och när träffades vi? oj, på jobbet för en herrans massa år sen
4. Tycker du om mig? jupp
5. Skulle du kunna pussa mig? jajamen
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de! snigel, du ju.
7. Beskriv mig med ett ord. bästis!
8. Vad var ditt första intyck av mig? snygg och tuff brud
9. Är du fortfarande av samma åsikt? jajamen
10.Va påminner dig om mig? smashing pumpkins
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara? resor
12. Hur bra känner du mig? rätt så bra, hoppas jag
13. När sågs vi senast? september väl...
14. Tänker du sätta in den här i din blogg så du kan se vad jag tycker om dig? njae

Postat av: Ullis

Publicerad 2007-10-18 12:19:03

1. Vem är du? Ullis
2. Är vi kompisar? Nix
3. Hur och när träffades vi? 30års kalas
4. Tycker du om mig? Jadå
5. Skulle du kunna pussa mig? På kinden isåfall
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de! Läslus, du hade sååå många böcker =)
7. Beskriv mig med ett ord. Hm, trevlig
8. Vad var ditt första intyck av mig? Gullig tös
9. Är du fortfarande av samma åsikt? Klart
10.Va påminner dig om mig? Morötter och dipp ^^
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara? Att du får leva lyckligt och friskt i hela ditt liv
12. Hur bra känner du mig? Inte så bra
13. När sågs vi senast? 3 veckor sen typ
14. Tänker du sätta in den här i din blogg så du kan se vad jag tycker om dig? You stole it from me allready ;D

Postat av: Lovisa

Publicerad 2007-10-18 18:53:03

Hejsan tjejen =) För det första vill jag beklaga sorgen och det som hände min mamma är fruktansvärt. Sånt får bara inte henne men tyvärr är det alldeles för många som får går igenom samma sak. Precis så känner jag med. Snart är det tre månader sen men det värsta var nog begravningen. Jag trodde jag verkligen att det kört. Jag tänkte många gånger på att hälsa på mamma men all kärlek här nere får mig att stanna och jag vet att mamma har det bra nu :) Jag hoppas allt är med dig. Massor av kramar*

Postat av: anna

Publicerad 2007-10-18 21:21:50

1. Vem är du?Anna
2. Är vi kompisar?Hmm ja..lite hopas jag?
3. Hur och när träffades vi? på den världsvida webben.
4. Tycker du om mig?ja
5. Skulle du kunna pussa mig?absolut
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de! bloggbaben...du bloggar o verkar vara en babe
7. Beskriv mig med ett ord. Ömhet
8. Vad var ditt första intyck av mig? Tuff brud
9. Är du fortfarande av samma åsikt?oh ja
10.Va påminner dig om mig? salong
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara? en struktureringkit bestående av en kalender en pena och en fla´ska tequila rose
12. Hur bra känner du mig? inte alls
13. När sågs vi senast? nu
14. Tänker du sätta in den här i din blogg så du kan se vad jag tycker om dig? nej

Postat av: Linda

Publicerad 2007-10-19 12:41:01

1. Vem är du? LINDA
2. Är vi kompisar? har ju vart bästisar eller hur ;)
3. Hur och när träffades vi? vi träffades väl när vi bodde på samma gata I think :P
4. Tycker du om mig? Klart jag gör!
5. Skulle du kunna pussa mig? kanske de ;)
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de! Hade inte vi smeknamn på billingstal eller? minns inte vad de var :P
7. Beskriv mig med ett ord. SNÄLL
8. Vad var ditt första intyck av mig? Det minns jag inte de va så länge sen..
9. Är du fortfarande av samma åsikt? Säkert!
10.Va påminner dig om mig? Vet inte
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara? Ingen aning
12. Hur bra känner du mig? Kände dig bättre förut måste jag påstå, har ju inte pratat på ett bra tag nu..
13. När sågs vi senast? Förra veckan tror jag vid pizzeria prima ;)
14. Tänker du sätta in den här i din blogg så du kan se vad jag tycker om dig? Kanske de kanske!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela