Pancake

Sköna söndag

Publicerad 2007-11-04 15:42:53 i Allmänt

Mmmm... söndag... Hade en sköööön sovmorgon idag! Jättehärligt att verkligen få sova ut! Men när jag vaknade så kändes det som måndag, jag va ju hemma i fredags, nog därför. Men det bästa av allt med den här helgen är ju att jag är ledig  i morgon oxå! Mutcho kul. Då ska jag och Darling spela badminton. Ska bli kul. Har förvisso inte spelat på 100 år, så vi får väl se hur det kommer att gå.

Igår jobbade jag en snabbis sen va det massa mys med Darling JLo och Ablino. Det intogs bla fetaost och pestofyllda smördegsrullar, fläskfilé och hasselbackspotatis. Det va inte så dumt.
Har hittat en favvopesto gjord av tomat, basilika och cashwnötter, riktigt god! Rekomenderas!

När våra gäster hade gått så kollade jag och Darling på Hostel 2. Den va skitbra! Va lite skeptiskt och trode den skulle va lite B, men den höll faktiskt samma klass som1:an. Dom e riktigtbra, och riktigt sjukt äckliga. När jag såg ettan fick jag nån typ chock över hur vidrig och rå den va. Man blev helt äcklad över handlingen lixom. Men den e ju ändå bra. Men man blir fan rädd.

Idag va planen att åka till kista och gå på bio och äta middag. Men jag tror vi ändrat oss nu och ska nog hyra film och äta middag i sumpan ist. Mysigt d me.

Här är några bilder tagna hemma hos oss:
image128
Den svarta Draken är en födelsedagspresent från Crest, och den gröna är en juklapp från Darling
image129
Här är mina sköna Gröna kompisar
image130

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2007-11-05 17:06:21

absolut, det tycker jag. jag vet inte om jag kan följa med på lördag längre:( det beror på när vi ska åka.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela