Pancake

Idoldyrkan

Publicerad 2007-11-02 21:48:44 i Allmänt

Amanda äger ju i Idol. Inte så att hon nödvändigtvis passar för att vinna just idol kanske, men hon e så grym! Hon e verkligen cool. Jag va tvungen att slänga iväg ett röst sms på henne.
image126

Annars e jag ju såld på Kishti. Hon e lätt sveriges coolaste tv profil. Och snyggaste.
image127




JAHA!? Här BETALAR man för att rösta på idol, då får man som tack ett REKLAM sms!!! Fan va jag blir störd.
"Amanda tackar för din röst! Gör som idolerna, ring med Halebop kontantkort du också. Läs mer på halebop.se"
Nu hatar jag idol. Stick å dö.

Kommentarer

Postat av: KimJ

Publicerad 2007-11-02 22:04:53

naee det är photo shop asså på tv är hon as ful ju.. ha det bra

Postat av: loppan

Publicerad 2007-11-03 01:52:54

hahaha. vadå engagerad. sluta sms:a idol nu!

Postat av: KimJ

Publicerad 2007-11-03 22:37:53

Tack för kommentar :D Ha en skön kväll! Kram KimJ

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela