Pancake

Bara å köra

Publicerad 2018-03-11 07:20:53 i Allmänt

Härliga Söndag! Den här helgen var så efterlängtad! Förra veckan var inte alls en bra vecka, kan inte riktigt sätta fingret på vad som var fel,men nåt var det iaf... Jag var sliten trött och allt kändes lite Hey Baberiba.
 
Var på jobbintervju på måndagen, den gick bra och jag ska vidare på ytterligare en intervju på onsdag. Men den kändes lite sådär, fick inte riktigt någon bra känsla... Det låg lite för långt bort... Så är det statligt så jag kommer gå ner rätt mycket i lön. Har inte riktigt stängt den dörren, men tror inte det är nåt för mig. Men dom hade 3 timmars träning på arbetstid- i veckan! Och träningskort på Friskis & Svettis som låg i närheten. Och 35(!) dagars semester...
 
Ska på en annan intervju i morgon. Det är ett spännande företag som lät väldigt intressant... Så jag är pepp.
Känns som att det jobbet jag är på nu har varit perfekt för mig efter min sjukskrivning. Känner mer och mer att jag är redo för lite mer utmaning. Jobbet jag ska på intervju för i morgon är nog en utmaning och tar jag mig an den utmaningen krävs det nog att jag steppar upp lite.
Och jag tror nog att jag är redo för det... Känns bra...
 
 
 
Puss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela