Pancake

Det är jag som är kaptenen

Publicerad 2016-11-26 08:22:58 i Allmänt

Lördagsmorgon, uppe med tuppen som vanligt. Jag och lilltjejen myser i soffan medans Darling och stortjejen sover...Helt ok att gå upp tidigt, ingen stress, tända ljus och dricka morgonkafffe i lugn och ro.
 
Jobbet känns mycket bättre sen jag sa ifrån. Fick faktiskt blommor hembudat av kontorschefen där han tackade för ett bra jobb och bad om ursäkt för att vi inte fått den uppskattning vi borde ha fått.
Sen gick jag in till min chef och sa att jag ville ha 2000 kr i löneförhöjning. Inga problem, hon ordnade det på en gång.
Är sjukt nöjd med min lön, har nått mitt mål (med råge). Dax att sätta nya mål :-)
 
Tänker att jag ska gå ner i tid sen, så jag kan sluta lite tidigare om dagarna. Ska bara komma ikapp lite med ekonomin efter all renovering, så då passar högre lön bra :-)
Jag känner att jag inte hinner med, och att jag lever helt fel. Vardagen består av stress och dåligt samvete. Så vill man ju inte leva. Jag håller på att samla mig, och ska sätta mig ner och göra en "livsstils-inventering" över hur mitt liv ser ut idag, och sen bestämma mig för hur jag vill att mitt liv ska se ut.
 
Jag är på G, har tagit över Kaptensrollen på min båt igen. Känns härligt :-)
 
 
 
Puss
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-11-27 06:00:02

Du är amazing⭐️
Och du gör helt rätt, styr båten dit DU vill!

Svar: :-)
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela