Pancake

Sjukstuga

Publicerad 2016-03-22 09:36:00 i Allmänt

Var lite glad ett tag och trode vi skulle slippa vinterkräksjukan den här säsongen. Men i förra veckan slog den till. Jiisus. Först stortjejen, sen ett par timmar senare var det lilltjejens tur. Fy va jobbigt, stackars barn som dom höll på hela natten till torsdagen.
Darling var hemma och vabbade, jag som hade såååå  mycket att göra på jobbet hörde av mig till min temaleader och frågade om hon ville att jag skulle komma in eller inte (jag vet ju att det smittas så extremt och vill inte smitta ner alla och sen få onda ögat av chefen) Och efter som att vi hade så himla mycket att göra tyckte hon att jag skulle komma in. Jag hade sovit 2 timmar (inte ens i sträck) och jag jobbade på som en galning, för jag var så stressad över att jag själv skulle bli sjuk och jag ville hinna få undan så mycket som möjligt. Men jag blev inte sjuk? Så himla märkligt, jag vet ju att jag alltid åker på kräksjukan om den är in the house. Jag var såklart glad men väldigt förvånad?
Men. Jag var tydligen inte imun. Suck. I söndags kväll var det min tur. Oh lord. Sov inte en blund på hela natten, var så jäkla sjuk. Fy.
Idag är jag bra, men så sliten. Är hemma och tar det lugnt, dricker the och blåbärssoppa.
 
Jag är så tacksam att jag är frisk nu, och tacksam att jag inte är en ensamstående mamma.
   
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-24 07:16:40

Jag känner likadant!! Tacksam att jag har Björn vid min sida! Hoppas på en frisk vår nu. Kram! ia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela