Pancake

Slut på smekmånaden

Publicerad 2016-01-23 13:11:36 i Allmänt

Phu, smekmånaden på jobbet är över. Uh vilken körig vecka jag haft! Men det är kul, full fart. Har varit med i ett uppstarts projekt där jag inte riktigt haft kompetensen faktsikt, men vi rodde det i hamn. I förra veckan kände jag typ: Oh shit, överlever jag den här grejen fixar jag allt.Det var typ den nivån haha.
Fick bubbel och tack av högsta cheferna i fredags så det kändes ju bra. Men det var lite svettigt ett tag faktiskt..

Extremt skönt med helg nu. Mjukisbrallorna är på och jag och tjejerna myser. Har varit ute och åkt lite pulka, och nu ska vi snart äta lite popcorn och kolla på film.
 
Förövrigt så har jag en roooolig grej på G, men det vågar jag inte prata om än, återkommer när det är spikat och klart :-)
Wiiiiii :-)
 
Ha en härlig dag alla fina! <3
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-23 15:42:24

Det är av utmaningar man blir tuffare! Du är grym!!
Spännande med nåt kul på gång!!!
Trevlig helg!

Svar: Så sant! kram!
pancake.webblogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-23 15:43:19

Glömde såklart..
Maria från levochnjut :)

Postat av: Tess

Publicerad 2016-01-24 18:44:26

Grattis vännen!! Såååå glad för er skull!! Tjohooo! <3

Svar: Kraaam och tack!
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela