Pancake

Drömlägenheten

Publicerad 2016-01-31 10:53:00 i Allmänt

 
Nu har vi köp vår drömlägenhet, wiiihooo! Helt sjukt. Vi älskar vår nuvarande lägenhet och triv sååå bra med område, grannar och allt. Men. Den kommer bli för liten i framtiden. Det är en 3:a på 68 kvadrat.
Vi har diskuterat fram och tillbaks, hus eller inte och var när och hur. Sen köpte vi ju stugan och då kände vi att det räcker med trädgård för oss, nu satsar vi på lägenhet.
Jag som alltid drömt om hus känner att fine, jag kan bo i lägenhet, men då vill jag att det ska vara något extra, då vill jag att den ska vara speciell.
Har haft ögonen på husen bakom oss, och slängt ut en "önskan till universum" om att "få" en 5:a i dom husen.
 
Och som vanligt när det gäller Lagen om attraktion- när du vet vad du vill ha, och du är tacksam över livet och nöjd med det du har, och sen släpper allt till universum och bara litar på att det löser sig. Ja då ringer mäklarn och säger: Vill ni komma och titta på den här lägenheten?
 
 
Förhandsvisning med en annan familj som la ett bud, vi la 30´ över och sen var det klart. Den var vår.
En 5:a på 122 kvadrat med två stora terasser á 21 kvadrat i huset bakom vårat nuvarande hus.
 
Jag. Tror. Jag. Svimmar. Är såååååå glad! Vi kommer att renovera och fixa och dona, och det kommer blii helt perfekt!
 
 
 
Tack bästa Tess för att du lärde mig tricket hur man lever sitt drömliv. Jösses vad jag har mycket att tacka dig för!
 
 
Puss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-01 05:18:49

Wow! Vad kul!!!
Grattis 🎉 Jag vill se bilder sen 😃
Kram på er alla!!

Svar: Tack :-)
pancake.webblogg.se

Postat av: Linda

Publicerad 2016-02-02 13:29:15

Stort grattis!! Vad roligt för er!!
Kram

Svar: Tack :-) Du får gärna dela med dig av dina bästa "köpa-nytt-kök" tips :-)Kram!
pancake.webblogg.se

Postat av: Tessan

Publicerad 2016-02-07 15:42:31

Såååå glad för er skull!!!
Ni är bäst!! Puss

Svar: Puss tillbaks!
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela