Pancake

Fixarlördag med egentid

Publicerad 2016-02-13 08:29:25 i Allmänt

Gäsp. Alltså jag är så sjukt trött på att bli väckt 6 på morgnen en lördag... Aja, bara gilla läget.
 
Det här med att veckorna går fort, det är verkligen inte något skämt! Det är måndag och sen är det fredag. Just like that. Helt. Galet. Dagarna på jobbet bara flyger förbi! Jag trivs jättebra på jobbet och det är fortfarande mycket att lära, och det är mycket att göra. Antar att det därför dagarna går så fort?
 
Mina träningsmål för 2016 har inte gått enligt planen... Fasiken vad jag har svårt att få till det. Känns som det alltid är något som kommer i vägen.
 
I morgon och på måndag ska vi ha visning. Känns bra, har en bra känsla i magen. När lägenheten först kom ut på blocket fick jag en klump i magen. Vi älskar ju att bo här och trivs så bra, så det känns lite vemodigt att behöva lämna. Lika glad jag är för den nya lägenheten, lika ledsen är jag att lämna den här... Men nu känns det bra, men det har varit en process faktiskt...
 
Idag åker Darling och tjejerna till Täby och hänger medans jag ska stanna hemma och städa inför morgondagen. Känns oerhört lyxigt att få vara hemma själv och fixa och dona. Sen att få en lördagskväll själv, och sen sova ut i morgon! Tänker att jag ska städa, fixa, poppa massa bra musik, färga håret, måla naglarna, bada, kolla på film, äta godis, sova ut i morgon bitti... Kommer väl antagligen hinna städa lite, sen däcka i soffan hahaha.
 
Har inte riktigt haft tid att fundera så mycket på nya lägenheten, har haft fullt upp med allt annat. Håller iaf på att lägga upp en plan för renoveringen, men allt är ju lite beroende på hur vår försäljning går, så planen är inte helt spikad än. Surfar runt på pintrest och samlar på mig inspo...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela