Pancake

Inte på topp, men har jäkligt snygga stövlar...

Publicerad 2015-09-02 16:27:00 i Allmänt

Då blev det höst... Jag gillar hösten, så jag deppar inte för det :-)
Köpte dessutom dom här idag, så nu kan det regna bäst det vill hela hösten:
Förövrigt så har jag mens, är döstressad över examensarbetet som ska va inne på fredag, och så är jag lite ledsen över hela den här grejen med mordet i skogen... Blä. Läste om flickans mamma idag, fy fan... Man vill ju bara gråta. Så vidrigt.
 
Aja. Nu ska jag plugga vidare, sen ska jag bege mig i mina nya snygga gummistövlar till Föris och hämta tjejerna.
 
Puss
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-03 08:30:55

Snygga stövlar!
Det kanske är ett par såna jag ska köpa o börja gilla denna ruskiga tid :).

Svar: Jaaa såklart :-)
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela