Pancake

Jag vill bara ha bra energi

Publicerad 2015-10-28 10:05:00 i Allmänt

Men hörrni, vilken härlig höst vi har! Hela oktober har ju varit helt fantastiskt! Idag är det blå himel, frost i gräset och vackra löv överallt! Blir helt lycklig i själen... Precis vad jag behövde efter min PMS-dipp :-)
 
 
Låg vaken i natt och tänkte på krig, flyktingar och allt hemskt som händer i världen... Känns så olustigt. Och ännu värre när man känner sig skör. Och värre blev det när jag vaknade. Vi brukar ha nyhetsmorgon på¨i bakgrunden när vi äter frukost här hemma. Och idag pratade dom om Lisa Holm mordet och gick igenom all fakta om fallet. När vi åt frukost. Det är ju galet. Så kan man ju inte ha det! Tror världen skulle vara bättre om alla hemskheter inte trycktes upp i människors ansikten hela tiden.
Men men, jag kan inte förändra världen, bara mig själv.
Jag pallar inte mer hemskheter efter det här senste året då det bara eskalerat.
Idag har jag raderat alla nyhetsappar i min telefon, och nu tar jag paus från nyhetsflödet. Och alla negativa och hetsiga människor i mina flöden på sociala medier tänker jag ta bort. Jag vill bara ha kärlek och bra energi.
 
Mer kärlek åt alla!
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-29 21:55:24

Bra val!
Kram!

Svar: :-)
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela