Pancake

Härliga liv!

Publicerad 2015-10-18 11:55:00 i Allmänt

Woop woop.
 
Jag är inte den som går bananas och ropar hej innan jag kommit över ån, men jag kan säga: Det går braaa nu :-)
Återkommer med detaljer i veckan.
 
För övrigt rullar livet på, och jag verkligen är precis där jag vill vara i livet! Jag fick fråga i veckan om jag hade någon 40 års kris? Neeeej guuuud nej, svarade jag! Personen i fråga tittade förvånat på mig och undrade hur det kom sig?
 
Jag har en fantastisk familj med två härliga barn. Vi är friska och mår bra. Jag bor precis där jag vill bo, i en lägenhet som jag älskar. Jag vet vad jag vill jobba med, och snart tar jag min examen. Vi har just köpt en sommarstuga som är helt fantastisk.  Jag mår bra, äter bra, dricker ingen alkohol och tycker det är kul att träna.
 
Som sagt, jag är på min bästa plats i livet! Kanske har tagit en stund att nå hit, och vägen har inte varit helt rak. Men nu är jag här, och livet är fantastiskt!
 
Puss
 
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2015-10-18 15:31:30

Såååå härligt att läsa!!!
Underbara Annica - är så glad för din skull!! <3

Svar: Puss
pancake.webblogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-18 21:03:45

Härlig uppdatering!!!
Så jäkla gött att du mår bra💗
ia

Svar: Kraaaam
pancake.webblogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-21 14:16:30

Berätta mer nu daaa!!!! 😂

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela