Pancake

Shopaholic

Publicerad 2015-05-01 09:54:00 i Allmänt

Jiiiisus va fort tiden går! Veckorna går i raketfart! Jag hinner inte alls med! Har så mycket fokus på jobbet nu... Blev helt förvånad i onsdags när jag insåg att det var Valborg och jag skulle vara långledig :-)
Har varit dålig på att planera och det har resulterat i att jag haft noll koll :-)
Men nu äntligen har min Passion Planner som jag beställt för hundra år sen kommit, så nu ska jag ta kontroll över mitt liv igen.
Kolla in här --> http://www.passionplanner.com/
Det är som att den är gjord mig, den är såååå i min smak!
 
Idag är jag sliten. Huvudvärk och ont överallt typ. Varför? Jo, för igår åt jag :
Frukost: Rostade smörgåsar
Lunch: Rostade smörgåsar
Middag: Pasta Carbonara
Snacks: Popcorn
 
Fy vad dåligt jag mår idag. Åt lite choklad  och några gummibjörnar oxå.
Jag har verkligen slarvat dom sista månaderna. Det har blivit lite väl mycket freestylande. Men nu får det vara nog med det. Jag vet ju att jag mår dåligt av kohlhydrater och socker och att mitt liv blir så mycket bättre utan.
 
Jag hade tänkt ha lite köpstop den här månaden och inte shoppa massa "onödigt". Och det är faktiskt inte helt lätt. Gick igenom  Åhléns härom dagen och det var massa REA-skyltar överallt. Det var på riktigt lite jobbigt att bara gå förbi.
Min plan är att spara mig till nästa månad, och då shoppa lite nya sommarkläder inför semestern. Jag kände mig så himla duktig när jag inte shoppat nåt och va så nöjd med mig själv. Tills jag kom på att det typ bara gått ett par dagar sen lönen kom (det kändes som att det gått en evighet). Det blir en utmaning det här.
 
 
 
Puss och ha en fin fredag!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2015-05-02 12:48:14

En sån planner skulle jag också behöva. Skulle vara kul att se bild på din, hur den ser ut på framsidan och så. Vad kostade den? Att förvandla dollar till SEK är inte min grej :)
Hoppas du har en bra helg. Kram

Postat av: Annika

Publicerad 2015-05-16 19:47:47

Berättag gärna mer om kalendern sen. Är nyfiken på att skaffa en själv :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela