Pancake

Shopaholic

Publicerad 2015-03-01 10:05:48 i Allmänt

Hej Mars. Och hej träningsvärk :-) Tog mig i kragen igår och gick på ett Pialetspass. Jag var såååå osugen, och under hela passet var jag typ sur och hatatde det haha. Sen när det var 5 min kvar kände jag att äh, det har var ju inte så tokit ändå, det var ju ganska skönt... Skönt att komma igång iaf!
 
På måndag är sista Tentan, sen är det bara lite avslutningsfika på torsdag och sen nästa måndag är det praktik som gäller 14 veckor framöver. Har en intevjuv på tisdag på en redovisningsbyrå, så håll tummarna för att det går vägen, så jag har någonstans att ta vägen nästa måndag :-)
 
Har som sagt shoppat en ny vårgarderob inför praktiken, och nu har jag verkligen köpstop! (Bortsett från ett par inneskor jag "måste" köpa oxå)
Men det är ju så kuuuuul att köpa kläder! Förr kunde jag inte ens handla kläder på tex H&M, för deras XL var för litet. Nu kan jag gå in och köpa vad jag vill i storlek M på H&M. Tror ingen som inte varit överviktig kan förstå det här med att köpa kläder, hur det känns att inte kunna köpa dom kläder man egentligen vill ha, utan mer att man snällt får nöja sig med dom kläder man kommer i.
Men nu måste jag nog lugna mig lite, vi har ju en resa inbokad, och den ska ju betalas...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2015-03-03 20:22:32

Håller tummarna för praktikplatsen! Klart de kommer vilja ha dig! Du är BÄST! Puss

Svar: Tack, det gick vägen, wiiihoo!
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela