Pancake

Lördag!

Publicerad 2015-03-21 08:23:01 i Allmänt

Lördag, härligt! solen skiner och himlen är blå.
Älskar helg. När man som jag tidigare ofta jobbat helger så har man inte uppskattat helger på samma sätt som nu när man jobbar må-fr. Allt har ju sina för & nackdelar. Nackdelen nu är ju att man aldrig är ledig mitt i veckan. Men sen när jag börjar jobba på riktigt så kan man ju trixa fixa och kanske kompa en vardag lite nu och då.
 
Helgen är fylld med massa skoj. Idag ska svägerskan komma på besök och barnen är taggade, dom avgudar verkligen sin faster! I morgon ska jag träffa några klasskamrater och starta igång vårt Examensarbete. Ska bli kul att träffa dom och höra hur dom har det på sina praktikplatser!
 
Idag ska jag till optikern och kolla synen. Jag har ju insett att jag ser ju ingenting! Det är jättejobbigt på praktiken. Måste ha terminalglasögon... Kul, jag tycker ju att det är rätt snyggt med glasögon. Ska passa på att shoppa lite i Centrum oxå. Hinner ju inte göra av med några pengar nuförtiden hehe. På väg till jobbet passerar jag en Pressbyrå och efter jobbet är det ju raka vägen hem, så inga omvägar till någon rolig Galleria :-)
 
Ha en fin dag!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-22 07:04:33

Hoppas du hittade nåt på shoppingrundan :) vad sa optikern?
Trevlig söndag💕

Svar: Behöver terminalglasögopn big tajm :-) Köpte 2 st snygga glasögon som jag nu väntar på ska bli klara :-)
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela