Pancake

A+R= Sant

Publicerad 2015-03-06 09:32:00 i Allmänt

Igår var det sista skoldagen och vet ni, jag fick GODKÄNT i Juridiken, wiiiihoooo! Alltså jäklar va glad jag är! För första gången i hela mitt liv tror jag, har jag bara haft som mål att få godkänt (jag vet mina begränsningar), Juridik är verkligen inte min grej! För att få G skulle man ha 15 p och det var percis det jag fick :-)
Sen fick jag VG på sista Löne-tentan vilken var jäkligt skönt. Fick ju lite hjärnsläpp på den och var inte alls nöjd när jag gick därifrån, men det gick ju bra ändå. VG är alltså högsta betyget på vår utbildning, annars hade jag ju såklart inte nöjt mig med det haha. Sikta mot toppen är min filosofi (förutom när det gäller juridik dårå)
Slutbetyget för lön blev VG och jag fick jättebra feedback från läraren. Så himla nöjd med mig själv.
 
Är så sjukt laddad inför måndagen. Ska bli så kul. Jag är på bra humör och skönt att vara på banan igen efter ett par halvtunga veckor med förkyldning och strul med praktikplatsen. Nu är jag mitt vanliga glada jag igen :-)
 
Idag firar jag och Darling 5-årig (!) bröllopsdag! Han har tagit semester och vi tänkte ha en dejt-dag medans tjejerna är på Föris (jag vet, hemska jag som låter föris vara barnvakter mohahaha). Vi ska åka in till stan och äta lunch är planen. Sen ska vi fira med tjejerna ikväll. Stortjejen är laddad hon med, hon har redan bestämt vilken klänning hon ska ha ikväll :-)
Darling frågade mig häromdagen var jag önskade mig i bröllopsdagspresent. Kände att efter sista tidens shopping eldorado var det nog läge att säga: Älskling, jag behöver verkligen ingen present, jag vill bara ha en trevlig dag :-) Jiisus vad jag har haft spenderarbrallorna på. Men efter den här helgen åker snål och sparabrallorna på.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning. Ha en fin dag alla fina!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-06 09:41:41

Grattis på 👰dagen!! Hoppas den blir underbar.
Du är grym som klarar skolan med högsta betyg och kommer säkert få ett kanonjobb när det är dax för det! Härligt att höra att du mår bra igen!
Må så gott!

Svar: Tack!
pancake.webblogg.se

Postat av: Tess

Publicerad 2015-03-07 10:19:28

Grattis på bröllopsdagen (en dag försent)!!! Och hurra för att du är så bra! <3

Svar: Tack du fina <3
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela