Pancake

Plötsligt händer det

Publicerad 2015-07-06 10:10:33 i Allmänt

Igår var jag och Darling och tränade tillsammans. Alltså det är stort. Han har aldrig äget ett gymkort och som jag tjatat på att jag vill träna tillsammans. I går hände det (tog ju bara 10 år hahaha).
Det bästa var när vi står på löpbandet och han sa:
Gud va kul det är och va bra det känns, åh vad glad jag är att du tog hit mig!
 
Insåg senare igår att jag lever verkligen mitt drömliv. Jag har allt jag vill ha, och allt vi har strävat efter har sakta men säker fallt på plats.
Vi bor där vi vill bo i en underbar lägenhet med bästa läget. Vi har två fina barn. Jag går en bra utbildning och är mer eller mindre lovad jobb när jag är klar i december. Allt jag vill ha med mitt jobb kommer jag att få, jag har helt klart hittat rätt. Jag lever hälsosamt, mår bra och tränar äntligen tillsammans med Darling! Dessutom har vi massa pengar och lever bra, trots att vi bara har en lön och ett studiebidrag.

Och snart har även en annan dröm slagit in. Fasiken vad jag är på rätt plats i livet! Jag är såååå nöjd!! Det har varit en låååång krokig väg med blod svett och många tårar, men äntligen lever jag MITT drömliv. 
 
Är oerhört TACKSAM.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela