Pancake

Lediga härlig soliga dag och härliga liv!

Publicerad 2015-01-15 11:14:08 i Allmänt

Ledig dag och solen skiner! Härligt!
Jag har lämnat tjejerna på föris, storhandlat, städat, tvättat och nu sitter jag och blippar på datorn. Planen är att jag ska fixa lite pappersgrejer, ringa lite samtal, få undan lite skoljobb och efter det ska jag ta en promenad ner till centrum och handla lite skolgrejer. Så himla lyxigt med sånna här dagar då man får undan massa grejor! 

Tänkte klämma in ett skönt bad oxå och bara njuta i sällskap med en ny tidning.
 
Känner mig så himla nöjd med allting. Hela livet lixom. Jag bara älskar att bo här och känner mig lycklig varje dag över det faktiskt. Jag känner mig rik, vi har pengar så vi klarar oss. Jag kan gå in i en affär och kika på kläder och då känna, att- nä. Jag behöver faktiskt inga kläder nu, jag har så jag klarar mig. Och det är såååå skönt! Jag har ingen viktångest, jag är nöjd. Jag tränar och blir starkare och starkare. Jag mår bra, inga krämpor (tack Nirvanamannen) Livet bara flyter på och allt känns bra! Det är nog första gången i mitt liv jag känner mig så tillfreds med allt.
 
Jag har rensat ut det jag inte vill ha i livet, och jag vet vad jag vill ha och jag skaffar mig det.
Jag gör medvetna val och har tagit kontroll över livet.
 
Dagens tanke:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2015-01-15 13:40:13

Men alltså wow vad kul att läsa sånt!
Det mesta är ju faktiskt helt din egen förtjänst så klappa dig själv på axeln o kom ihåg denna känsla när det nån gång känns tufft!
Du är fantastisk!!

Svar: Tack, du med!
pancake.webblogg.se

Postat av: Tess

Publicerad 2015-01-16 19:51:16

Härligt och inspirerande!!! Trevlig helg vännen! Puss

Svar: Puss
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela