Pancake

Jobbfix

Publicerad 2015-01-31 10:56:00 i Allmänt

Snörvel snörvel. Den här veckan har verkligen varit seg. Har varit krasslig och haft noll energi. Så himla trist.
Men men. Så är det ju ibland. Hoppas att nästa vecka bjuder på mer energi!
 
Idag har vi tjejmys här hemma, Darling jobbar hela dagen. Tjejerna har lekt här på förmiddagen och jag har setat framför datorn och uppdaterat massa jobbgrejer.
Förbereder mig för att börja söka jobb så småning om. Försöker få till min LinkedIn som jag inte riktigt har grepp om, regga mig på sidor som Monster och Poolia. Känns kul, jag är laddad inför alla nya utmaningar. Har lärt mig massa om rekrytering nu i skolan när jag läst personaladministration, med allt vad det innebär, så känner mig väl förberedd för att söka jobb. CV´n är under kontroll och nu vill jag ut på intervjuver och öva på det.
 
Så, nu ska jag fixa lite lunch, sen ska vi ut och busa i snön. Ha en fin dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela