Pancake

Vila på ett å två...

Publicerad 2015-02-06 11:19:00 i Allmänt

Idag känns det faktiskt lite bättre. Darling tog tjejerna till föris, då gjorde jag mig en superdrink (broccoli, apelsin, morot och ingerfära), en kopp the och så la jag mig i soffan och kollade två avsnitt av bästa Extreme makeover Weight loss. Efter det kändes det faktiskt lite bättre, så nu en kopp kaffe och lite blippande på datorn.
Skulle egentligen haft en förmiddag med Affärsjuridik i skolan idag, men men. Det är som det är, jag satsar hellre på att bli frisk ordentligt. körde på i 190 hela förra veckan när jag inte var riktigt frisk, och jag antar att det är det jag får betala för nu :-( Så vila is it!
 
Hm... Solen skiner och himlen är blå för första dagen på länge, borde kanske gå ut en sväng och suga i mig i lite, men vete 17 om jag orkar?  Nu när jag fått tillbaka lite energi är det som att jag vill gå all in och gå promenad, åka till centrum, handla, laga mat, fixa och dona. Allt jag inte hunnit med under veckan typ. Är så trött på att va så här seg. Men som sagt, Vila. Bättre att bli frisk ordentligt.
 
Läser på om vårat resmål:
 
Mycket liten by på öns nordöstliga sida som i stort sett endast består av några hotell. Ca 50 invånare.
Sol & bad:
Stranden är en av de vackraste på hela Mallorca, flera hundra meter lång med turkosblått vatten.
 
Perfekt för oss som bara vill softa, sola och bada! *längtar*
 
Bild lånad från Ving
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2015-02-09 04:45:31

Ååhh vad härligt med Mallis!! Kul att ha en resa att se fram emot!
Kram 💕

Svar: Ja verkligen, är sååå laddad! Älskar att ha saker att se fram mot!
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela