Pancake

Ibland är livet lite Hey Baberiba...

Publicerad 2015-02-17 14:01:56 i Allmänt

Precis efter jag postat senaste inlägget om att jag minsann skulle tänka positivt, allt löser sig och bla bla bla fick jag reda på att jag inte fick komma till det företag jag mer eller mindre blivit lovad att få göra min praktik på. Jag blev såååå ledsen verkligen. La mig i soffan och grina, sket i att gå på eftermiddagsföreläsningen, grinade lite till och verkligen grottade ner min i självömkan. Tvingade Darling att köpa med sig chips dipp och cola hem. 
Så nja, hanterade inte det där helt bra kanske... Men men. Så är det ju ibland i livet.
 
Har fortfarnade ingen praktikplats, och det är 3 veckor kvar. Men det löser sig nog. Har sökt till ett företag i Kista, får se om dom hör av sig.
 
"Ledig" dag idag. Har varit i skolan och knappat lite lön, nu är jag hemma och tar en kopp kaffe efter en extrem god lunch gjord på rester. Stuvad spenat med Halloumi och Ägg, sjukt gott verkligen!
Nu ska slösurfa lite, kolla lite bloggar och annat smått och gott. Sen ta ett långt bad och bara koppla av.
Sen ska jag göra mig en superdrink med massa vitaminer och hoppas att det ger lite energi. Är fortfarande inte helt hundra. Så jäkla frustrerande verkligen. Hade bokat in ett Pilatespass idag som jag var tvungen att avboka. Känns som om jag har en långdragen infektion i kroppen som bara vägrar ge med sig...
 
 
Kärlek!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela