Pancake

Hur ska man få ihop det?

Publicerad 2015-02-26 10:05:00 i Allmänt

Härliga sol! Åh va härligt det är att solen tittar fram, och att det är så ljust ute! Får massa energi!
Idag är det en ledig dag. Har varit och handlat, och nu ska jag strax sätta mig och plugga. Sista tentan- wiihooo!
 
Jag har blivit så bortskämd nu när jag pluggat. Jag har slutat kl 16 som senast, och då har jag hunnit till föris och hämtat tjejerna kl 17. Det känns sent nog. Men nu när jag kommer gå ut på praktik kommer jag antagligen sluta kl 17, kommer jag hämta kl 18, och det känns ju heeeelt bananas. Jag fattar inte riktigt hur man ska få ihop det? 
Låt säga att jag hämtar 18, när vi har kommit hem och middagen står på bordet kommer klockan att vara runt 18,30 Kl 19,15 är det dax att borsta tänderna och 19,30 är det dax att krypa ner under täcket.  Då ska man hinna umgås, bada, leka och mysa där i mellan.
Som sagt, fattar inte hur det ska gå till riktigt. Men jag är ju inte den första i världshistorien som har det så här, och det finns ju dom familjer som har det värre, så det lär ju lösa sig... Men ändå...
 
Planen idag är oxå att sätta mig ner och se över mina mål och planera lite inför framtiden.
|
|
|
V
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela