Pancake

Go with the flow

Publicerad 2015-02-23 21:31:00 i Allmänt

Gaaaah, blir galen på att jag inte kan skaka av mig all negativ energi! Jag är verkligen inte så här egentligen, och jag blir så sjukt störd på att jag inte bara kan släppa alla negativa tankar och bara go with the flow och låta allt lösa sig, och strunta i allt jag stör mig på i skolan med allt. Så klart att inte bara allt positivt kommer till en när man snöar in sig på negativa tankar! Det veeet jag ju. Men ändå kan jag bara inte släppa. Så himla märkligt?
Aja, bara ta nya friska tag och tänka positivt.
 
Känns iaf bra att vara på banan, gick upp tidigt i morse, hade förberett allt i går kväll, har planerat min dag bra och ätit bra. Bra bra.
 
Tenta i Lön på måndag. Sen är det faktiskt bara Examensarbetet och praktik kvar! Helt galet. Det slog mig idag faktiskt, att det inte är så mycket "plugg" kvar, att jag har betat av alla ämnen! (Ja, förutsatt att jag klarat Juridiktentan, vilket jag inte vet ännu...)
Crazy banana, tiden bara går och helt plötsligt har jag läst:
  • Administrativ IT-kunskap 30 p
  • Affärsjuridik 15 p
  • Affärssystem 35 p
  • Arbetsrätt 15 p
  • Ekonomi 50 p
  • Kommunikation 25 p
  • Lönehantering 50 p
  • Personaladministration 20 p
  • Yrkesspråk-engelska 10 p
     
    Så:
    Nu ska jag kasta alla neggotankar i soptunnan och i morgon när jag vaknar är jag mitt gamla vanliga positiva jag igen :-)

     Heja mig <3
     
     
     
     
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2015-02-24 18:27:35

Alla har vi upp och nedgångar. Nu har du varit nere så snart skjuts du upp igen :)
Heja vad duktig du är som klarat skolan såhär långt!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela