Pancake

Hemmaplugg

Publicerad 2015-08-26 10:58:42 i Allmänt

Hemmaplugg idag oxå, så här sitter jag framför datorn med en kaffe... Blev en skön PW efter förskolelämning. Hade gärna sprungit en vända i spåret, men så länge det är en mördare lös så hoppar jag att ge mig ut själv. Blev en PW i området ist.
 
Fick rätt mycket plugg gjort i går faktiskt, känns skönt. Kom igång som bäst i går kväll när barnen somnat och Darling parkerade sig framför TV´n...
 
Blev en sväng ner till Centrum igår. Shopping shopping, tjohoo :-)
Lite höstkläder och lite inredningspryttlar. Blir verkligen glad av att hitta något fint och köpa hem. Behöver inte vara så avancerat eller dyrt. Storstädade ju igår och möblerade om lite i fönsterna med blommor och sånt. Så köpte jag bla en fin liten tavla för 39 kr, så vips känns det nytt och fräscht. Blir glad av lite förändring, och får inspiration.
 
Planen idag är att plugga nu, sen kanske ta mig ner till Stugan och titta till, kanske rensa lite ogräs :-)
 
Ha en fin dag!
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela