Pancake

Mobilblogga

Publicerad 2015-04-22 07:23:38 i Allmänt

Oki, försöker mig på att blogga från mobilen... Får se hur det funkar :-)
Sitter på tåget på väg till "jobbet"... Ny dag nya friska tag. Trivs väldigt bra på praktiken. Har känt mig lite frustrerad, jag vill ju kunna allt och vara duktig och självständig. Men nu har jag släppt det och tagit ett kliv tillbaka och tänker att jag ska tillåta mig att vara nybörjare. Det är ju faktiskt min praktik. Det är inte meningen att jag ska vara fullärd nu.
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2015-04-25 17:37:07

Kul att du trivs på praktiken. Vart har du praktik?Har ju själv praktik nu.
Jag brukar ibland mobilblogga kortare inlägg. Det tar sån tid att skriva på mobilen och sen lägger den in ord som jag inte alls hade tänkt ta med i mina inlägg så inte så värst överens med bloggappen :)
Kram

Svar: Halloj, va kul att "höra" från dig! Bra att du bloggar igen :-) Kram
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela