Pancake

Äntligen måndag... En dag senare...

Publicerad 2012-01-17 08:38:54 i Äntligen Måndag



Den här Äntligen Måndags bilden satt jag och pysslade ihop igår till ett blogginlägg som jag tänkte skriva. Men som jag helt plötsligt inte hann med :-) Det var full fart här hemma med städning, långpromenad, mys och fix.

Jag är ledig på måndagar och det känns så lyxigt!!! Jag har i många år jobbat både helger och vardagar, och då varit ledig mitt i veckan, så jag är van vid det och vill ha det så. Nu jobbar jag varannan lördag och är ledig varje måndag. När man är ledig i veckan kan man få massa saker gjort, man kan uträtta ärenden, fixa hemma, slappa, mysa och göra vad man vill. Helgerna är oftast så uppbokade, man ska träffa den å den, åka hit och dit.

Ledig vardag = lyx

När jag pysslade ihop Äntligen Måndag bilden igår så hade jag en plan om att det skulle vara ett stående inlägg varje måndag. Att det skulle vara en kickstart inför varje ny vecka, med en plan inför kommande vecka och en To do List. Nåt sånt. Pepp till mig själv lixom.
Så vi får väl se hur det blir helt enkelt.

Planen för veckan som kommer:

*Jobba och tjäna massa pengar
*Träna iaf ett pass på F&S
*Äta bra
*Gå och lägga mig mellan 22-22.30 på kvällarna
*Mysa med familjen så mycket som möjligt

ToDo:

*Fixa pass
*Rensa stora byrån i sovrummet

Veckans Affrimation:

Jag har ett spännande och utvecklande arbete, jag är snabb effektiv och gör ett fantastiskt jobb! Pengarna bara strömmar in!

Kommentarer

Postat av: Izabell

Publicerad 2012-01-17 17:09:58

Vilket härligt blogginlägg! Hoppas du får en jättebra vecka!:)



Kraam Izabell

Postat av: Tess

Publicerad 2012-01-17 18:05:47

Åh vad fint!!! Längtar redan till nästa måndag! Puss och pepp!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela