Pancake

NY, javisst

Publicerad 2012-01-19 21:00:13 i Allmänt

So far so good med min ToDo list för veckan. Har gått och lagt mig i tid hela veckan, och passar på att Affrimera när jag får en minut över, som tex på tunnelbanana på väg till jobbet:



Minns ni att jag bloggade för ett tag sen om tips på hur man kan göra ett Visionboard och ha som skrivbordsunderlägg?



Man ser kanske inte så bra på bilden här, men jag hade med en bild på Frihetsgudinnan, för jag vill så gärna åka till New York. Jag hade nån plan på att åka dit och fira min 40 års dag som är om ett par år (läs måååånga, eh, typ, eller nåt... )
Nu hade Universum andra planer för mig visade det sig, för jag ska åka dit redan nu i April med min bästis A. Hur coolt är inte det, att det bara helt plötsligt dyker upp, helt oväntat och galet, möjligheten att få åka dit lixom??? Helt crazy! Det tackar jag för.

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2012-01-19 21:51:24

Det där är grymt jäkla coolt!!! Ryser i hela kroppen! haha! Jag har också en plan att åka ditt när jag fyller 40!!! Tjohoooo!!! Puss

Postat av: TVD

Publicerad 2012-01-19 22:14:15

Ett Vampire Diaries fan?

På min nystartade blogg kommer du hitta de senaste fan-videosarna & bilderna! Välkommen in för att fan-girla! :D

Postat av: Linda

Publicerad 2012-01-20 18:46:22

Wow - grattis!

Häftigt med affiramtion, har inte kommit dit än i min vardag, man kanske skulle göra det..!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-22 00:58:54

Så roligt før dig! Skoj skoj skoj!



Haha ja jag tænkte att nu blir Annica glad =D Saknat de røda lite men de blev lite mer lila, inte helt nøjd æn!

Jag vet men ibland så ær de lite svårt.. Men ska førsøka!



Kram till dig och Emelie!

Postat av: leopardia

Publicerad 2012-01-23 11:12:02

Ååååh! Åka till NY liksom! Jippi!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela