Pancake

Bajsåblä

Publicerad 2012-01-24 10:43:58 i Livet

Men lixom vad hände? Jag trodde jag lämnade allt skräp bakom mig nu när 2012 startade. Det skulle ju va det bästa året. Men vafan, det är sjukdom och elände igen. Blä. Bajs.

Är ledsen för att det pratas skillsmässa bland goda vänner :-( Fan va det känns skit.
Fina svärmodern är tillbaka på sjukhuset oxå.

Kan inte alla bara vara kära glada och friska?

Suck.

Jag får verkligen jobba hårt för att hålla mig på gott humör.

Det här är iaf min lycka:

 
Kärlek

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2012-01-25 06:14:22

Inte är det lätt att vara sprudlande glad när så mycket runt omkring en faller. Men kämpa på! Då har dom som har det. Svårt en stadig o glad vän att gråta ut hos. :) o förhoppningsvis smittar du av dig! Kram

Postat av: Izabell

Publicerad 2012-01-25 13:33:51

Hoppas det vänder snart!!!:)



Kramen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela