Pancake

Spännande planer

Publicerad 2011-10-31 11:20:48 i Livet

Morgonlyx big tajmo! Både jag och Darling är lediga idag och LillHjärtat ligger i sin säng och sover middag. Jag sitter i soffan med kaffet i handen, datorn i knät  och morgonTV som sällskap. Det här händer inte ofta nuförtiden, jag är oftast ute på promenad vid den här tiden och sen när vi kommer hem så är det full fart- ingen vila ingen ro, och absolut ingen tid att hänga framför datorn.

Jag njuter verkligen av den här tiden som hemmafru, jag älskar att få va hemma och ta hand om min familj. Men tiden går fort, snart är det skiftbyte här hemma och det är dax för mig att börja jobba och Darling ska va hemmapappa. Ska faktiskt bli kul att böra jobba igen, har massa planer och huvudet är fullt med idéer och jag känner mig kreativ! Efter nyår drar det igång.

Har massa roliga planer inför framtiden, både för jobb och familjelivet.
Jag föröker alltid att ta mig tid och sätta mig ner lite nu och då och tänka på hur jag vill att mitt liv ska se ut, och planera lite. Man vill ju ha ett mål att gå mot, annars blir det så lätt att man bara kör på och så lallar man runt och livet bara går lixom. Livet är aldeles för kort för att det bara ska slösa bort, man måste ta till vara livet, och göra det bästa av det.

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-10-31 15:29:07

Åååh vad mysigt att vara lediga tillsammans!!! Hälsa R och E från mig!!! Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela