Pancake

Inte helt logiskt

Publicerad 2011-10-26 08:59:43 i Allmänt

LillHjärtat har tydligen slutat sova middag hemma nu, det är sova i vagenen under promenader som gäller, så hej då säger jag till mina "vilo/ensam/fixar stunder" här hemma.


Sova i vagnen är mysigt

Och när hon är vaken och hemma är det ju full fart så det här med att sitta och dricka kaffe och softa framför datorn eller tv´n är det ju bara att glömma.
Min morgonstund med min morgon-shake är oxå över. Nu börjar hon ju bli lite större och efter hennes morgonvälling så äter vi frukost tillsammans. I min värld är det viktigt att sitta tillsammans vid matbordet och äta, och bra vanor vill man ju ha från början :-)
I love familjelivet. Det är verkligen mysigt. Och har man ett barn, då kan man aldrig vara olycklig- bra va? Jag har ju varit smådeppig hit och dit i mitt liv, men nu behöver jag bara pussa på LillHjärtat så blir jag sjukt lycklig. Perfekt ju :-)

Från det ena till det andra, var det någon som såg Outsiders igår? En ung tillsynes normal tjej med en son på 6 månader var sjukt rädd för Dinosaurier. Alltså på riktigt.
 "Visst, det är ju inte så logiskt att en Dinosaurie skulle dyka upp här i Täby , men man vet ju aldrig. Livet är inte alltid logiskt"
My god. Stackars tjej.
"Det jobbigaste är inte för min del, utan mer för min son. Han skulle ju skrika om det kom en,  och då bli upptäckt, jag däremot skulle ju fatta att jag skulle gömma mig"

Ni måste bara se det på http://www.kanal5play.se/program/play/outsiders-s09e04 

Kommentarer

Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Publicerad 2011-10-26 11:31:50

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: Izabell

Publicerad 2011-10-26 14:28:20

Åh så mysigt det ser ut att sova i vagnen, en riktig liten sötnos!:)

Kraam Izabell

Postat av: leopardia

Publicerad 2011-10-26 18:21:20

Jag tror att de fejkade att de blev 'bra'... Tror att de bara ville vara snälla i tv typ...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela