Pancake

Emilia

Publicerad 2011-10-22 20:57:19 i Allmänt

Idag hade min vän Emilia vernissage på Galleri Pucken. Hon är grym. Kolla in hennes hemsida här så får ni njuta av hennes konst.



Blev kär i flera av hennes tavlor och hade gärna köpt både en och två om jag hade haft lite mer pengar över. Men men, det går fler tåg.

Darling är ute på galej och kommer hem i morgon, LillHjärtat har somnat och jag ska njuta av ensamheten i soffan framför TV´n och en skål med ostbågar :-) (banta gör man ju aaaaldrig på helgen)
Hoppas ni alla får en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Postat av: Izabell

Publicerad 2011-10-23 12:24:29

Låter som en mysig lördagskväll!:D



Ha en underbar söndag söta du! <3



Kraamar Izabell

Postat av: Tess

Publicerad 2011-10-23 13:10:34

Duktiga Anna!!! :) Ps.. har hon liksom bytt till Emilia på riktigt? Kram

Postat av: Panki

Publicerad 2011-10-23 16:39:05

Japp Tess, Emilia är det som gäller :-)

Postat av: penny

Publicerad 2011-10-23 17:38:12

vilken otroligt duktig konstnär, jag blev också kär i flera kan jag säga, vågar inte antagligen inte veta vad de kostar :/ Men superfina!!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela